Med husse!

Husse är ju den som står för fotograferingen i vår familj. Jag filmar! Letar ny kamera men har inte bestämt mig ännu. Det är lite svårt att bestämma sig när det kommer ut nya modeller var sjätte månad, samt att priset sjunker efter ett tag på modellerna. Det var en parantes!...
Nu är det så att husse är hemma med ett misstänkt diskbråck och i dag var Crozza hemma med honom. Pumisarna var hos dagmatte. Därav nya bilder på den lilla! Husse har lyckats fånga hennes personlighet tycker jag!
Alltid glimten i ögat! Samma glimt som Yazza har! Något som jag faller för!



Har beställt en "liten" balans av Mats....
Det är Mats hund Basse som står som modell!
Här kommer vi så småningom att träna kontaktfält för Zehera och Yazza.
Om det blir running för Crozza så får den här balansen vänta ett tag!

Kommentarer
Postat av: Marie Å

Hoppas husse oxå inser värdet av trägårdens nya "prydnad" ;o)

Kram

2009-01-29 @ 23:52:10
URL: http://www,charlie-diva.se
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Hon börjar verkligen se ut som en riktig hund nu, mer vuxen, inte bara som en liten docka ;-) Men lika söt (om inte sötare) är hon fortfarande! Härligt med ett egen balanshinder å träna på. Jag kör här hemma på vår "planka" med Eowyn. Men har slopat running, för det gick inte alls som jag tänkt mig. Nu kör vi med locket istället och det kommer nog att bli bra!

Kram

Postat av: Anonym

Låter som ett bra namnförslag tycker jag ;o)

Gud så hon växer Crozza tiden går visst fort hos er också!

Vilken balansbom kanon ju!

2009-01-30 @ 22:15:46
Postat av: Sara

Jo det är jag som skrivit inlägget innan haha

2009-01-30 @ 22:16:58
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Sanna Tijah Älva

Ja, den där blicken fasnade tidigt på bilderna...

Fin balans!

2009-01-31 @ 18:36:33
URL: http://hem.passagen.se/lotus_rhaffa
Postat av: Marie L

Härliga bilder--kanske lånar igen om jag får? Fin balansbom!

Vi får höras i veckan som kommer.

Ha det bra!

2009-02-01 @ 18:55:31
URL: http://www.123minsida.se/Minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0